zondag 16 augustus 2009

Life's simple.. I guess


4 opmerkingen:

  1. hey! Bedankt voor het "volgen" van mijn blog. Uw gezicht komt mij bekend voor van op Noxa precies(?). Dat klinkt wat vreemd, maar het is echt zo.

    Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (die onderstaande comment moest eigenlijk met deze account getypt worden).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé jij daar! Dat zou wel eens goed kunnen kloppen, alhoewel ik niet mister popular guy ben op Shmoxa. Ik ben weliswaar Jointhelegion op dat profielenplatform. Ik vind uw blog fascinerend alsook uw muzieksmaak. Je lijkt me quelqu'un vraiment sympa! Groetjes Yordi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt hoor! En ja, ik ben blijkbaar al eens op uw profiel geweest (om één of andere reden onthou ik zo'n dingen goed). Zijt ge via mijnn noxaprofie op mijn blog gekomen? Anyway, uw muzieksmaak mag er ook wezen. Ik heb vooral een zwak voor A Wilhelm Scream en Streetlight Manifesto (één van de weinige ska-bandjes die ik nog verdraag). Met post-rock heb ik een haat-liefde-verhouding (tegenwoordig neigen we naar liefde). Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen